INTERNETOWE KONTO PACJENTA - IKP

CO TO JEST INTERNETOWE KONTO PACJENTA

Internetowe Konto Pacjenta to udostępniona przez Ministerstwo Zdrowia aplikacja, z której możemy korzystać bezpłatnie. Dzięki niej można, m.in.:

  • kupować leki w aptekach dzięki e-recepcie,
  • otrzymać e-receptę na leki bezpośrednio na telefon SMS-em lub e-mailem,
  • zyskać pełny dostęp do własnej historii medycznej,
  • zyskać dostęp do historii medycznej niepełnoletnich dzieci oraz członków rodziny, którzy udostępnili nam wgląd w informacje na temat swojego stanu zdrowia,
  • udostępnić informacje o stanie zdrowia, odbytych wizytach lekarskich oraz przyjmowanych lekach lekarzowi,
  • otrzymać nową e-receptę na przyjmowane leki bez konieczności wizyty u lekarza,
  • Internetowe Konto Pacjenta pozwala także na stały wgląd w zapisane na receptach informacje np. dawkowanie leków, sprawdzenie historii wszystkich recept, które zostały wystawione po 1 stycznia 2019 roku oraz zapewnia dostęp do pełnej historii wizyt lekarskich od 2008 roku, które odbywały się w ramach ubezpieczenia zdrowotnego i zostały opłacone przez NFZ.

Ważne: Internetowe Konto Pacjenta zawiera jedynie dane dotyczące leczenia w ramach NFZ.

ZAKŁADANIE IKP KROK PO KROKU

Aby móc korzystać z Internetowego Konta Pacjenta, trzeba posiadać tzw. profil zaufany, czyli indywidualny i w odpowiedni sposób potwierdzony podpis elektroniczny. Pozwala on nie tylko na korzystanie z Internetowego Konta Pacjenta, ale także na załatwienie wielu spraw urzędowych bez wychodzenia z domu i konieczności tracenia czasu w kolejkach.

Jak założyć profil zaufany?

Założenie profilu zaufanego nie sprawia większych problemów. Podpis internetowy można utworzyć dzięki bankowości elektronicznej (nie wszystkie banki oferują taką możliwość) lub osobiście w najbliższym punkcie potwierdzającym np. w Urzędzie Miasta, Urzędzie Gminy i właściwym dla miejsca zamieszkania oddziale NFZ. Listy banków i punktów potwierdzających, które umożliwiają założenie profilu zaufanego, dostępne są w internetowym serwisie Ministerstwa Zdrowia i NFZ. Osoby, które posiadają nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną i podczas jego wyrabiania zdecydowały się na utworzenie podpisu elektronicznego, także mogą bez problemu utworzyć konto w IKP.

Zakładanie profilu zaufanego online

Obecnie kilka banków oferuje możliwość założenia profilu zaufanego online przez bankowość elektroniczną. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, a bank potwierdzi naszą tożsamość i będziemy mogli korzystać z podpisu elektronicznego.

Zakładanie profilu zaufanego w urzędzie

Osoby, które nie mają konta w banku umożliwiającym założenie profilu zaufanego, mogą udać się do jednego z wielu punktów potwierdzających tożsamość i założyć profil zaufany osobiście, zyskując dostęp m.in. do Internetowego Konta Pacjenta. W tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie pz.gov.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami oraz w ciągu 14 dni od rejestracji udać się do Urzędu Gminy lub innego punktu potwierdzającego, który umożliwia weryfikację tożsamości i utworzenie podpisu elektronicznego.

TELEPORADY

Drodzy Pacjenci!

Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość udzielenia TELEPORADY w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Polega ona na przeprowadzeniu wizyty z pacjentem przez lekarza POZ za pomocą linii telefonicznej.

TELEPORADA

  • Wizytę telefoniczną można umówić dzwoniąc na naszą infolinię, pod numery tel.:  814 714 160 lub 814 714 161, a także osobiście w rejestracjach naszych placówek.
  • W celu udzielenia teleporady, lekarz u którego została zarejestrowana teleporada  łączy się z danym pacjentem w wyznaczonym dniu i godzinie, na numer telefonu podany przez pacjenta podczas rejestracji.
  • Lekarz w umówionym terminie podejmuje przynajmniej 3-krotną próbę połączenia się z pacjentem, w odstępach nie mniejszych niż 5 minut. Brak kontaktu z pacjentem skutkuje anulowaniem teleporady.
  • Pacjent ma prawo do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z lekarzem.
  • Również w przypadku, gdy stan zdrowia pacjenta uniemożliwia realizację  świadczenia zdrowotnego w formie teleporady lekarz w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym ustala, iż niezbędne jest udzielenie świadczenia w bezpośrednim kontakcie  z pacjentem.

E – RECEPTA

Sposób realizacji:

  • Pacjent otrzymuje od lekarza E-receptę w formie wydruku lub smsa z czterocyfrowym kodem.
  • W aptece wystarczy podać otrzymany czterocyfrowy kod oraz PESEL Pacjenta aby otrzymać leki.

E-SKIEROWANIE

Sposób realizacji:

  • Pacjent otrzymuje od lekarza E-skierowanie w formie wydruku lub smsa z czterocyfrowym kodem.
  • Pacjent może zarejestrować się na podstawie E-skierowania osobiście lub telefonicznie podając otrzymany czterocyfrowy kod oraz swój PESEL.

E-ZLECENIE NA WYROBY MEDYCZNE

Sposób realizacji:

  • Pacjent otrzymuje od lekarza E-zlecenie na wyroby medyczne w formie wydruku lub otrzymuje od niego numer E-zlecenia.
  • Pacjent nie musi już jechać z tak otrzymanym E-zleceniem do Oddziału NFZ w celu jego potwierdzenia, lekarz otrzymuje je od razu na wizycie.
  • Z E-skierowaniem pacjent udaje się do punktu odbioru wyrobu medycznego (sklep medyczny, apteka, itp.), pokazuje otrzymany dokument lub podaje nr zlecenia i swój PESEL.

ZLECENIA NA BADANIA LABORATORYJNE I OBRAZOWE

Sposób realizacji zleceń na badania laboratoryjne, badania obrazowe RTG oraz USG nie ulega zmianie. Pacjent otrzymuje takie zlecenie w formie papierowej i z takim udaje się do Przychodni w celu jego realizacji.

Instrukcja Portal Pacjenta

Kto może korzystać z systemu on-line?

Z nowego systemu on-line może skorzystać każdy – zarówno nasz obecny Pacjent, jak i osoba, która nigdy wcześniej nie korzystała z usług ZOZ Medical. Zachęcamy do założenia konta na naszym Portalu Pacjenta:

  • obecnych Pacjentów – bez względu na rodzaj świadczeń z jakich korzystają
  • Pacjentów realizujących usługi medyczne w ramach stałej współpracy z podmiotem zewnętrznym
  • osoby, które nie były wcześniej w ZOZ Medical i chciałyby umówić się na pierwszą wizytę

Jak założyć konto i uzyskać dostęp do Portalu Pacjenta?

Dostęp do Portalu Pacjenta można uzyskać samodzielnie po pomyślnym zakończeniu rejestracji na stronie logowania Portalu Pacjenta. Należy podać swój numer telefonu komórkowego, na który zostaje przesłane hasło uruchamiające konto oraz potwierdzić adres e-mail klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres podany podczas rejestracji.
Na stronie logowania do Portalu Pacjenta możesz się zarejestrować, wpisując w odpowiednich polach swoje dane po kliknięciu „Załóż konto”:

  • imię
  • nazwisko
  • obywatelstwo
  • PESEL
  • datę urodzenia
  • płeć, e-mail
  • numer telefonu komórkowego
  • oraz dane teleadresowe

Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta, w tym również (w przyszłości) do przeglądania wyników badań online oraz korzystania z e-konsultacji medycznych należy zgłosić się osobiście do dowolnego stanowiska recepcyjnego w ZOZ Medical, aby zweryfikować dane osobowe.

Jak mogę umówić się na wizytę?

Po zalogowaniu na swoje konto w Portalu Pacjenta:

Na stronie startowej użyj przycisku e-Rejestracja.
Wybierz czy chcesz się zapisać na wizytę komercyjną (płatną), w ramach NFZ, czy na podstawie umowy o współpracy (płatnik biznesowy).

Nie potwierdziłem jeszcze konta w placówce. Czy mogę się umówić na wizytę on-line?

Nie. Tylko Pacjent, który potwierdzi swoje konto w rejestracji przychodni uzyskuje dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta i może rejestrować się na wizyty w tym również wizyty on-line.

Czy mogę umówić się na wizytę w ramach NFZ?

Tak. Masz możliwość umawiania przez Portal Pacjenta ZOZ Medical wizyt komercyjnych (płatnych) oraz refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Kiedy mam pewność, że moja wizyta została poprawnie zapisana?

Po poprawnym zarejestrowaniu się na wizytę otrzymasz SMSa oraz e-mail z potwierdzeniem. Przed wizytą dostaniesz również SMSa przypominającego o najbliższej wizycie.

Jakie usługi mogę zarezerwować przez internet?

Portal Pacjenta umożliwia zapisanie się na wybrane usługi medyczne, do których należą:

  • zabiegi i badania z zakresu profilaktyki
  • konsultacje medyczne
  • programy profilaktyczne

Nie znalazłem przez Portal Pacjenta dogodnego terminu wizyty. Co mogę zrobić?

Skontaktuj się z placówką telefonicznie. Portal Pacjenta ZOZ Medical umożliwia internetową rezerwację niektórych wolnych terminów.

Polityka prywatności

Polityka Prywatności ZOZ Medical

 

Ochrona danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICAL" Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10, 24-110 Puławy, Tel. 81 473 13 42, e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych można nawiązać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług medycznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 9 ust.1 lit. h ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w innych celach niż świadczenie usług będzie możliwe wyłącznie za Państwa uprzednią zgodą – w tym przypadku podstawą przetwarzania danych będzie Państwa zgoda.

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty lecznicze współpracujące z „Medical”, w tym laboratoria analityczne, zakłady ubezpieczeń, dostawcy usług prawnych, teleinformatycznych, diagnostycznych. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 20 lat, chyba że przepis szczególny stanowi inaczej. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.

 

Pliki „cookies”

Informujemy Państwa również o tym, że na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności. Niniejsza „Polityka prywatności” służy wyjaśnieniu tego, w jakim celu na stronie internetowej www.zozmedical.com.pl oraz www.e-medical.com.pl używane są pliki „cookies” oraz w jaki sposób użytkownik może określić warunki stosowania plików „cookies”. Przez korzystanie z tej strony wyrażają Państwo zgodę na stosowanie plików „cookies” zgodnie z tą Polityką prywatności.

Definicja i funkcje plików „cookies”

Pliki „cookies” to krótkie pliki tekstowe, które są przechowywane w przeglądarce lub na dysku twardym komputera użytkownika strony internetowej, na której stosowane są pliki „cookies”. W przypadku ponownej wizyty użytkownika na stronie internetowej pliki „cookies” pozwalają na rozpoznanie urządzenia końcowego użytkownika i dostosowanie strony internetowej do jego preferencji. Pliki „cookies” mogą pełnić różne funkcje. Podstawowe z nich to zapamiętywanie preferencji użytkownika i dostosowywanie do nich zawartości stron internetowych, umożliwienie przygotowania statystyk odwiedzin stron internetowych lub możliwość polecenia użytkownikowi treści, które są dla niego najbardziej odpowiednie.

Cel stosowania plików „cookies”

Pliki „cookies” stosujemy na naszych stronach internetowych w następujących celach:

  • Konfiguracji serwisu - umożliwiają ustawienia funkcji i usług w serwisie.
  • Uwierzytelniania - umożliwiają informowanie gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu witryna może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.
  • Reklamy - umożliwiają wyświetlanie reklam, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a także personalizowanie reklam.
  • Analizy i badania zachowań użytkowników - umożliwiają odczytanie preferencji użytkowników i poprzez ich analizę ulepszanie i rozwijanie produktów i usług. Zbieranie informacji odbywa się anonimowo, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników, chyba że użytkownik wykona logowanie do Portalu e-medical, a ustawienia urządzenia końcowego użytkownika pozwalają na taką identyfikację.

Rodzaje używanych przez nas plików „cookies”

Na swoich stronach internetowych stosujemy trzy rodzaje plików cookies, które wyróżniamy ze względu na następujące kryteria:

  • Ze względu na ingerencję w prywatność użytkownika – najczęściej stosujemy pliki „cookies” potrzebne do umożliwienia działania funkcjonalności witryny, których stosowanie nie polega na śledzeniu użytkownika. Dodatkowo wykorzystujemy także pliki „cookies“ do śledzenia zachowań użytkowników, jednak nie zbieramy informacji pozwalających zidentyfikować dane osobowe konkretnego użytkownika, chyba że użytkownik wykona logowanie do Portalu e-medical, a ustawienia urządzenia końcowego użytkownika pozwalają na taką identyfikację.
  • Ze względu na czas przez jaki plik „cookie” jest umieszczony w urządzeniu końcowym użytkownika – stosujemy zarówno pliki „cookies” umieszczone na czas sesji (czas korzystania z przeglądarki), jak i pliki, które nie są kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostają w urządzeniu użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności.
  • Ze względu na pochodzenie wystawcy – stosujemy zarówno własne pliki „cookies”, jak i pliki „cookies” zewnętrzne, pochodzące od partnerów, z którymi współpracujemy.

Usunięcie i zablokowanie plików „cookies”

Domyślne ustawienia przeglądarki internetowej zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików "cookies" w urządzeniu końcowym użytkownika. Zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2017 poz. 1907) pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików "cookies" stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików "cookies" w witrynach internetowych. Użytkownik może zmienić domyślne ustawienia przeglądarki w celu uniknięcia zamieszczenia plików "cookie" na jego urządzeniu. Opis konfiguracji plików "cookie" dla poszczególnych przeglądarek: Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Bing, Safari. Należy jednak pamiętać, że usunięcie lub blokada plików "cookies" może wiązać się z tym, że niektóre sekcje naszych stron internetowych nie będą funkcjonowały poprawnie.

 

Gromadzenie innych danych

Na naszych serwerach przechowujemy także inne dane niż te, które pozyskujemy z wykorzystaniem plików "cookies". Te dane to przede wszystkim adresy IP, czas nadejścia zapytania do naszego serwera, informacje o typie i wersji systemu operacyjnego oraz przeglądarki. Ponadto, jeśli użytkownik zostaje przekierowany na stronę internetową naszego serwisu z innej strony internetowej, to zbieramy informację o adresie URL, z którego nastąpiło przekierowanie. Zebrane dane przechowujemy przede wszystkim w celu zapewnienia możliwie najwyższej jakości administrowania serwisem. Ponadto służą nam one do sporządzania statystyk dotyczących sposobu korzystania przez użytkowników z naszego serwisu. Dane gromadzone przy użyciu plików „cookies” nie są ujawniane osobom trzecim, za wyjątkiem upoważnionych przepisami prawa organów władzy publicznej.

ochrona danych

 

KLAUZULA INFORMACYJNA 
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ „ Medical” Sp. z o.o.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję:

 

 

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICAL" Sp. z o.o. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10, 24-110 Puławy (dalej „Medical”)
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług medycznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 9 ust.2 lit. h ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty lecznicze współpracujące z „Medical”, w tym laboratoria analityczne, zakłady ubezpieczeń, dostawcy usług prawnych, teleinformatycznych, diagnostycznych
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 20 lat, chyba że przepis szczególny stanowi inaczej
  • Podanie przez Pania/Pana danych osobowych jest obligatoryjne na mocy przepisu prawa
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
  • Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 Prezes Zarządu
Zakładu Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o.o.
Leszek Dyrda 

 

Klauzula informacyjna – monitoring wizyjny

Zgodnie z zapisami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, dalej: Rozporządzenie] informuję:

  • administratorem systemu monitoringu jest Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDICAL" Sp. z o.o. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10, 24-110 Puławy
  • monitoring stosowany jest celu ochrony mienia oraz zapewnienia bezpieczeństwa na terenie monitorowanym
  • podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora
  • zapisy z monitoringu przechowywane będą do dnia nadpisania nagrania
  • osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do dostępu do danych osobowych
  • osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prezes Zarządu
Zakładu Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o.o.
Leszek Dyrda 

 

 

Dane kontaktowe IOD

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o.o.

Adres korespondencyjny:
Inspektor Ochrony Danych
Zakład Opieki Zdrowotnej

„Medical” Sp. z o.o.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10
24-110 Puławy

tel.: 814 714 160 wew.1116

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podstawa prawna: art. 37 ust. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Nowa poradnia medycyny pracy

Z przyjemnością informujemy, że otworzyliśmy w naszej filii nr 2 przy ul. Kołłątaja 18 w Puławach Poradnię Medycyny Pracy.
W Poradni dysponujemy nowocześnie wyposażoną Pracownią RTG. Posiadamy własne laboratorium analityczne oraz zapewniamy możliwość skorzystania z konsultacji wszystkich specjalistów potrzebnych do wydania orzeczenia o zdolności do pracy.
Serdecznie zapraszamy na badania w ramach medycyny pracy. Więcej szczegółów pod nr tel. 814 714 160.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONÓW PROMOCYJNYCH DLA NOWYCH PACJENTÓW

REGULAMIN  KORZYSTANIA Z BONÓW PROMOCYJNYCH  DLA NOWYCH PACJENTÓW

WYSTAWCA I WŁAŚCICIEL BONÓW PROMOCYJNYCH

Wystawcą i właścicielem  bonu promocyjnego jest: Zakład Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o. o. z siedzibą w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13. wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000057252, NIP: 716-21-42-969.


OSOBY UPRAWNIONE DO KORZYSTANIA Z BONU PROMOCYJNEGO

Osobą uprawnioną do korzystania z BONU PROMOCYJNEGO jest pacjent, który zadeklarował wybór lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zakładzie Opieki Zdrowotnej” Medical” Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach. Z usług objętych BONEM PROMOCYJNYM nie może korzystać inna osoba.

WARUNKI UŻYTKOWANIA BONU PROMOCYJNEGO

Warunkiem skorzystania z usług wymienionych w BONIE PROMOCYJNYM jest okazanie się nim w rejestracjach ZOZ Medical.

1.    Bon Promocyjny uprawnia do realizacji usług, o których mowa w punkcie ZAKRES USŁUG W RAMACH BONU PROMOCYJNEGO na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
2.    W ramach BONU PROMOCYJNEGO dopuszczalne jest jednorazowe skorzystanie z każdej z usług.
3.    W przypadku, gdy usługa nie może być zrealizowana do 31 grudnia 2018 roku z braku możliwości zapisania przez rejestracje ZOZ Medical Sp. z o.o., termin ważności bonu promocyjnego zostaje przedłużony o 3 miesiące.


ZAKRES USŁUG W RAMACH BONU PROMOCYJNEGO

1.    Jednorazowo 1 pakiet podstawowych badań laboratoryjnych: morfologia, glukoza, cholesterol.
2.    10% zniżki na zabiegi rehabilitacyjne w pracowniach ZOZ Medical.
3.    15% zniżki na badanie jednej części ciała rezonansem magnetycznym MRI bez kontrastu.

TERMIN WAŻNOŚCI BONU PROMOCYJNEGO

Usługi wchodzące w skład danego BONU PROMOCYJNEGO można zrealizować w terminie do 31 grudnia 2018 roku.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin jest podany do publicznej wiadomości na stronie www.zozmedical.com.pl. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania.

Rabaty związane z BONEM PROMOCYJNYM nie łączą się z innymi rabatami i promocjami udzielanymi przez ZOZ „Medical” Sp. z o.o.

BON PROMOCYJNY nie podlega wymianie na pieniądze.

Reklamacje dotyczące BONU PROMOCYJNEGO można przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Termin rozpatrzenia 14 dni roboczych.

Realizacji usług medycznych w ramach BONU PROMOCYJNEGO można dokonać jedynie w niżej wymienionych placówkach, pod warunkiem, że wybrana usługa jest dostępna w danej placówce.

Przychodnia Główna
24 - 100 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego13
Rejestracja: 814 714 160

Filia nr 1
24-100 Puławy, ul. Kruka2
Rejestracja: 814 714 160
            
Filia nr 2
24 - 100 Puławy, ul. Kołłątaja 18
Rejestracja: 814 714 160

Centrum Diagnostyki Obrazowej „Starmedica”
ul. Partyzantów 11A
Rejestracja: 814 714 160

przetargi

przetargi

przetargi

REGULAMIN KORZYSTANIA Z KARTY PODARUNKOWEJ ZOZ „Medical” Sp. z o.o.

REGULAMIN KORZYSTANIA  Z KARTY PODARUNKOWEJ  ZOZ „Medical” Sp. z o.o.

WYSTAWCA I WŁAŚCICIEL KARTY PODARUNKOWEJ

Wystawcą i właścicielem Karty Pacjenta VIP jest: Zakład Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o. o. z siedzibą w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13. wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000057252, NIP: 716-21-42-969.

SPRZEDAŻ KART PODARUNKOWYCH

Karty można nabyć w rejestracjach ZOZ „Medical” Sp. z o.o.

OSOBY UPRAWNIONE DO KORZYSTANIA Z KARTY PODARUNKOWEJ

Osobą uprawnioną do korzystania z Karty jest osoba, która otrzymała Kartę podarunkową i okaże ją w recepcji przed rejestracją na wizytę. Po rozpoczęciu korzystania z usług objętych Kartą przez Osobę Uprawnioną Karta nie może być przekazywana osobom trzecim. Karta może być użytkowana tylko przez jedną Osobę Uprawnioną.

WARUNKI UŻYTKOWANIA KARTY PODARUNKOWEJ

Warunkiem skorzystania z usług na podstawie Karty podarunkowej jest okazanie jej przez Osobę Uprawnioną przed dokonaniem realizacji każdej usługi, którą obejmuje Karta.

Karta uprawnia do realizacji usług, o których mowa w punkcie 1 Regulaminu na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.

W ramach usług przysługujących Osobie Uprawnionej na podstawie Karty, dopuszczalne jest jednorazowe skorzystanie z każdej z usług.

Użytkownikowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Wystawcy z tytułu utraty, zgubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty. W powyższych przypadkach Wystawca nie wydaje duplikatu Karty.

Po zakupie Karty nie ma możliwości jej zwrotu. W przypadku rezygnacji z jednej lub kilku usług z zakresu Karty Użytkownik nie ma prawa żądać zwrotu środków pieniężnych.

Warunkiem skorzystania ze świadczeń w ramach Karty jest uprzednie umówienie wizyty.

ZAKRES USŁUG W RAMACH KART  PODARUNKOWYCH

USŁUGI MEDYCZNE

  • Konsultacje, badania diagnostyczne i laboratoryjne, zabiegi rehabilitacyjne

Realizacji usług medycznych w ramach Karty można dokonać jedynie w niżej wymienionych placówkach, pod warunkiem, że wybrana usługa jest dostępna w danej placówce.

Przychodnia Główna
24 - 100 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10
           
Filia nr 1
24 - 100 Puławy, ul. Kruka 2

Filia nr 2
24 - 100 Puławy, ul. Kołłątaja 18

Infolinia: 814 714 160

TERMIN WAŻNOŚCI KARTY PODARUNKOWEJ

Usługi wchodzące w skład danej Karty Podarunkowej można zrealizować w terminie roku od daty zakupu Karty. W przypadku upływu terminu ważności Karty Osoba Uprawniona
nie ma prawa żądać zwrotu środków pieniężnych przekazanych Wystawcy Karty.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin jest podany do publicznej wiadomości na stronie www.zozmedical.com.pl. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania.

Rabaty związane z Kartą nie łączą się z innymi rabatami i promocjami udzielanymi przez ZOZ „Medical” Sp. z o.o.

Usługi, objęte Kartą realizowane są bez skierowania. Karta nie podlega wymianie na pieniądze.

Reklamacje dotyczące Kart podarunkowych można przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Termin rozpatrzenia 14 dni roboczych.

Regulamin użytkowania Karty Pacjenta VIP

Regulamin użytkowania Karty Pacjenta VIP

karta pacjenta VIP

WYSTAWCA I WŁAŚCICIEL  KARTY PACJENTA VIP

Wystawcą i właścicielem  Karty Pacjenta VIP  jest Zakład Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o. o. z siedzibą w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Karta Pacjenta VIP uprawnia do korzystania we wszystkich placówkach Zakładu Opieki Zdrowotnej „Medical” Sp. z o. o. z następujących świadczeń medycznych:

1. Dostęp do lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ciągu 24h od zgłoszenia. Konsultacje obejmują badania i porady lekarskie, bezpłatne badania diagnostyczne niezbędne do podjęcia właściwej decyzji terapeutycznej.

2. Dostęp do lekarzy specjalistów ZOZ Medical w następujących poradniach:

  • alergologiczna dla dzieci
  • chirurgii naczyniowej
  • dermatologiczna
  • diabetologiczna
  • gastrologiczna
  • ginekologiczno-położnicza
  • kardiologiczna
  • logopedyczna
  • neurologiczna
  • okulistyczna
  • ortopedyczna
  • otolaryngologiczna
  • pediatryczna
  • pulmonologiczna
  • rehabilitacyjna
  • urologiczna

Dostęp do lekarzy specjalistów w możliwie najkrótszym terminie (do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia) oprócz poradni  alergologicznej dla dzieci, chirurgii naczyniowej, chirurgii ogólnej ( do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia).

3. Profesjonalna i kompleksowa opieka rehabilitacyjna, najnowsze metody i techniki rehabilitacyjne na zlecenie lekarzy ZOZ Medical.

  • kinezyterapia
  • fizykoterapia
  • hydroterapia
  • masaż leczniczy
  • kinesiology taping

ZABIEGI REHABILITACYJNE PONADSTANDARDOWE

  • terapia przeciwbólowa falą uderzeniową
  • drenaż limfatyczny
  • Salus-Talent
  • laser wysokoenergetyczny

4. Badania laboratoryjne i diagnostyczne dostępne w ZOZ Medical w ramach porad i konsultacji.

  • Rezonans magnetyczny
  • Tomograf komputerowy
  • USG Doppler
  • Badania endoskopowe( videokolonoskopia, videogastroskopia, videolaryngoskopia)
  • Badania RTG
  • EEG cyfrowe
  • Audiometria tonalna
  • Tympanometria( badanie słuchu)
  • Perymetria komputerowa(badanie pola widzenia)
  • Echo serca
  • Holter EKG i ciśnieniowy
  • Pełny zakres badań laboratoryjnych

UŻYTKOWNIK  KARTY PACJENTA VIP

Użytkownikiem Karty Pacjenta VIP jest osoba, która zaakceptuje postanowienia niniejszego regulaminu. O przyznaniu Karty Pacjenta VIP decyduje Zarząd ZOZ „Medical”.

Karta Pacjenta VIP jest kartą imienną i przekazywanie jej osobom trzecim skutkuje natychmiastową utratą uprawnień z karty.

WARUNKI UŻYTKOWANIA  KARTY PACJENTA VIP

Karta Pacjenta VIP wydawana jest użytkownikom bezpłatnie.

TERMIN WAŻNOŚCI  KARTY PACJENTA VIP

Karta Pacjenta VIP jest ważna  przez okres 1 roku od momentu otrzymania.

Wystawca ma prawo unieważnić kartę w przypadku zmiany ogólnych zasad przyznawania rabatu przez Zarząd Spółki.  

Wystawcy przysługuje prawo unieważnienia karty w przypadku niedotrzymania przez użytkownika warunków regulaminu korzystania z karty.

Przedłużenie ważności karty na kolejne okresy roczne następuje po weryfikacji przez ZOZ „Medical”.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin Przyznawania i Użytkowania Karty Pacjenta VIP jest podany do publicznej wiadomości na stronie www.zozmedical.com.pl. Wystawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu oraz towarzyszących karcie danego typu przywilejów, w każdym czasie bez podania przyczyn.

Wartość nieodpłatnych świadczeń medycznych podlega opodatkowaniu zgodnie z art. 11 ust. 1 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 roku.

Przywileje i rabaty związane z Kartą Pacjenta VIP nie łączą się z innymi rabatami i promocjami udzielanymi przez ZOZ „Medical” Sp. z o. o.

Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania.

materiały do pobrania