Zakres obowiązków
- obsługa SZOI,
- rozliczenie świadczeń w ramach podpisanych umów z NFZ (AOS, POZ, REH, STOM),
- przygotowywanie ofert do postępowań konkursowych z NFZ,
- przygotowywanie raportów dla MZ oraz GUS,
- bieżąca weryfikacja aktów prawnych (w szczególności rozporządzenia prezesa NFZ i MZ itp.),
- gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych na temat wykonywanych świadczeń medycznych,
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (np. administracja, zarządzenia w służbie zdrowia)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość działania aplikacji NFZ (SZOI, AP-KOLCE, DiLO, SIMP),
- bardzo dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia oraz szybkie rozwiązywanie problemów,
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel),
- samodzielność w wykonywaniu zadań,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji medycznej oraz przetwarzania danych osobowych
- mile widziana znajomość systemu medycznego OPTIMED.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
- możliwość rozwoju zawodowego
Aby ubiegać się o pracę należy:
- przesłać CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub wysłać na adres:
Zakład Opieki Zdrowotnej Medical Sp. z o.o.
24-110 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10
Tel. 81 473 13 42